Doładowanie Radomskiej Karty Miejskiej przez internet

Doładowanie Radomskiej Karty Miejskiej przez internet

UWAGA! Każdorazowe DOŁADOWANIE ONLINE WYMAGA PRZENIESIENIA na Radomską Kartę Miejską.
Można tego dokonać w kasowniku w autobusie miejskim, biletomacie lub w Punkcie Obsługi Klienta.

Bez takiego przeniesienia doładowania online NIE ZNAJDZIE SIĘ ono na Radomskiej Karcie Miejskiej!

Szczegóły są w regulaminie RKM (rozdział III, § 15-17): w sekcji KOMUNIKACJA - w zakładce Karta miejska > Regulamin karty.

Doładowanie Radomskiej Karty Miejskiej w punktach i biletomatach


PUNKTY FIRMOWE MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG I KOMUNIKACJI (czynne w godzinach podanych poniżej)

W ofercie bilety jednorazowe, jednogodzinne, dobowe i karnety 10 biletów jednorazowych, a jednocześnie przyjmowanie wniosków pasażerów o wyrobienie Radomskiej Karty Miejskiej oraz wyrabianie i doładowywanie Radomskiej Karty Miejskiej:

  • Traugutta 30/30A (Śródmieście - główna siedziba Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji,
    pierwsze piętro, pokój 112; obok przystanku Traugutta / Moniuszki 04, tel. 48 365-46-52, wewn. 112),
    czynny w godzinach 7:45-15:15 (dni powszednie);
  • Traugutta 2 (Śródmieście - punkt obok przystanku Dw. Główny PKP / Traugutta 02, tel. 539-992-399),
    czynny w godzinach 7:00-19:00 (dni powszednie);
  • Malczewskiego 15 (Śródmieście - punkt obok przystanku Malczewskiego / Kelles-Krauza 01, tel. 602-650-133),
    czynny w godzinach 7:00-19:00 (dni powszednie);
  • Limanowskiego 74 (Borki - punkt obok przystanku Limanowskiego / Maratońska 12, tel. 784-681-495),
    czynny w godzinach 7:00-19:00 (dni powszednie).

Wszystkie powyższe punkty są nieczynne w soboty i niedziele oraz w inne dni wolne od pracy przypadające w ciągu tygodnia.

PUNKTY PARTNERSKIE (czynne w godzinach wyznaczonych przez ich właścicieli)

W ofercie bilety jednorazowe, jednogodzinne i karnety 10 biletów jednorazowych oraz doładowywanie Radomskiej Karty Miejskiej:

  • aleja Grzecznarowskiego 29/31 (Glinice - punkt w supermarkecie Eurospar w galerii Multivo);
  • Młodzianowska 161 (Młodzianów - kiosk naprzeciw wieżowca, po stronie ulicy Michalczewskiego);
  • Okulickiego 49 (Zamłynie - kiosk obok kwiaciarni przy skrzyżowaniu ulic Okulickiego i Głównej);
  • Toruńska 1 (Żakowice - punkt w pasażu handlowym w hipermarkecie E. Leclerc);
  • Trzebińskiego 37 (Wólka Klwatecka - sklep między kościołem a skrzyżowaniem z ulicą Błędowską);
  • Witolda 7 (Śródmieście - punkt w Pawilonach Rosa u zbiegu ulic Witolda i Stańczyka);
  • Wośnicka 28 (Wośniki - punkt handlowy na parterze bloku naprzeciw pętli Os. Wośniki);
  • Skaryszew, Rynek 26 (punkt w sąsiedztwie skrzyżowania ulic Słowackiego i Żeromskiego).

BILETOMATY STACJONARNE OBOK PRZYSTANKÓW (czynne całodobowo we wszystkie dni tygodnia - samoobsługa)

W ofercie bilety jednorazowe, jednogodzinne i dobowe oraz doładowywanie Radomskiej Karty Miejskiej:

  • 25 Czerwca / Skłodowskiej-Curie 03 (Śródmieście - przystanek w kierunku ulicy Żeromskiego);
  • Chrobrego / Rapackiego 09 (osiedle Akademickie - przystanek w kierunku ulicy 11 Listopada);
  • Czarnoleska / Urszuli 01 (Południe - przystanek w kierunku ulicy Wierzbickiej);
  • Dw. Główny PKP / pl. Dworcowy 01 (Śródmieście - przystanek na stanowisku obok stacji paliw);
  • Grzecznarowskiego / Osiedlowa 03 (Ustronie - przystanek w kierunku ronda Dmowskiego);
  • Jana Pawła II / Sandomierska 04 (Ustronie - przystanek w kierunku ronda Dmowskiego);
  • Limanowskiego / Maratońska 12 (Borki - przystanek w kierunku ulicy Starokrakowskiej);
  • Lotnisko Warszawa-Radom 01 (Sadków - przystanek na pętli linii 5 i 14 przed terminalem);
  • Lotnisko Warszawa-Radom (Sadków - przystanki w zatoce autobusowej przed terminalem);
  • Mieszka I / Piastowska 03 (Michałów - przystanek w kierunku ulicy Żółkiewskiego);
  • Okulickiego / Polna 03 (Zamłynie - przystanek w kierunku placu Kotlarza);
  • Os. Gołębiów I 11 (Gołębiów I - przystanek w kierunku ulicy 25 Czerwca);
  • Os. Gołębiów II / Paderewskiego 01 (Gołębiów II - przystanek w kierunku ulicy Zbrowskiego);
  • Os. Zamłynie 02 (Zamłynie - przystanek na pętli linii 2 przy ulicy Planowej);
  • Struga / pl. Jagielloński 01 (Śródmieście - przystanek w kierunku ulicy Kelles-Krauza);
  • Struga / Szklana 09 (osiedle Nad Potokiem - przystanek w kierunku ulicy 25 Czerwca);
  • Traugutta / Piłsudskiego 06 (Śródmieście - przystanek w kierunku ulicy Żeromskiego);
  • Warszawska / Kusocińskiego 03 (Obozisko - przystanek w kierunku ulicy Malczewskiego);
  • Wernera / Mireckiego 01 (Śródmieście - przystanek w kierunku ulicy Malczewskiego);
  • Wierzbicka / Warsztatowa 11 (Południe - przystanek w kierunku ulicy Łukasika);
  • Żwirki i Wigury / Kusocińskiego 01 (osiedle XV-lecia - przystanek w kierunku ulicy Struga).
Dane kontaktowe wyłącznie w celach reklamacyjnych:
  • biletomaty@mzdik.pl (sprawy związane z funkcjonowaniem biletomatów stacjonarnych, w tym zgłaszanie ich awarii);
  • wyłącznie w dni powszednie w godzinach 7:30-15:30 również zgłoszenia telefoniczne pod numerem 504-716-974;
  • biletowy@mzdik.pl (sprawy związane z biletami komunikacji miejskiej i funkcjonowaniem Radomskiej Karty Miejskiej);
  • reklamacje.przewozy@mzdik.pl (sprawy związane z funkcjonowaniem Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej).

Regulamin doładowania Radomskiej Karty Miejskiej przez internet


Użyte w regulaminie pojęcia i definicje mają następujące znaczenie:

1. Doładowanie Karty: serwis internetowy umożliwiający zakup biletu lub zasilenie elektronicznej portmonetki przy wykorzystaniu płatności elektronicznych - z przeznaczeniem do korzystania z usług przewozowych w autobusach komunikacji miejskiej w Radomiu.

2. Klient: użytkownik korzystający z doładowania w serwisie Doładowanie Karty.

3. Kontrakt: zakup biletu na Radomskiej Karcie Miejskiej lub zasilenie elektronicznej portmonetki poprzez serwis Doładowanie Karty.

4. MZDiK: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji - Radom, ul. Traugutta 30/30A.

5. Operator Płatności Elektronicznych: podmiot umożliwiający dokonanie Klientowi wyboru formy płatności za pomocą swojej strony internetowej - działający w imieniu i na rzecz gminy miasta Radomia, reprezentowanej przez MZDiK.

6. Punkt Obsługi Klienta: punkt w siedzibie MZDiK przy ul. Traugutta 30/30A i punkt MZDiK przy ul. Traugutta 2, właściwy do przyjmowania wniosków o wydanie, personalizacji Radomskiej Karty Miejskiej, wydawania imiennych kart, przyjmowania reklamacji, sprzedaży biletów, doładowań elektronicznej portmonetki, aktywacji doładowań internetowych oraz sprawdzania stanu konta.

7. Punkt Sprzedaży Biletów: punkt wyposażony w terminal doładowań Radomskiej Karty Miejskiej, realizujący funkcję doładowań, aktywację doładowań internetowych, sprawdzania taryf i wykonanych operacji.

8. Regulamin: niniejszy dokument regulujący doładowanie Radomskiej Karty Miejskiej.

9. RKM: Radomska Karta Miejska - bezkontaktowa karta, będąca nośnikiem biletów elektronicznych.

10. Umowa: umowa doładowania RKM zawarta pomiędzy Klientem a MZDiK wskutek złożenia przez Klienta zamówienia wybranego Kontraktu oraz potwierdzenia przez MZDiK realizacji zlecenia w formie wskazanej w niniejszym Regulaminie.

11. Usługa Przeniesienia: zapisanie na RKM Kontraktu zrealizowanego za pomocą serwisu Doładowanie Karty poprzez kasownik w autobusie komunikacji miejskiej w Radomiu, biletomat stacjonarny albo w Punkcie Obsługi Klienta lub Punkcie Sprzedaży Biletów.

§1 - WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY

1. Operator Płatności Elektronicznych zawiera Umowę z Klientem w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dziennik Ustaw nr 144, pozycja 1204, z późniejszymi zmianami).

2. Zawarcie Umowy odbywa się za pośrednictwem serwisu internetowego Doładowanie Karty i jest możliwe wyłącznie w przypadku zaakceptowania Regulaminu przez Klienta.

§2 - REJESTRACJA I REALIZACJA KONTRAKTU

1. Przed dokonaniem pierwszego doładowania wymagana jest rejestracja w serwisie Doładowanie Karty. W tym celu Klient powinien wprowadzić do formularza rejestracyjnego numer RKM, hasło, adres swojej poczty elektronicznej oraz cztery losowo wybrane cyfry numeru PESEL, zaakceptować Regulamin przy użyciu pola wyboru "Akceptuj", a następnie - po otrzymaniu automatycznego e-maila potwierdzającego rejestrację - kliknąć na zamieszczony w nim odsyłacz w celu aktywowania swojego konta w serwisie.

2. Każdorazowa zmiana Regulaminu serwisu Doładowanie Karty będzie wymagała ponownej akceptacji.

3. Klient może zrealizować Kontrakt lub sprawdzić historię operacji na RKM po zalogowaniu się na indywidualnym koncie. Do zalogowania niezbędne jest wpisanie numeru RKM i hasła podanego przy rejestracji.

4. Jednym doładowaniem można zrealizować zakup maksymalnie jednego biletu okresowego lub dokonać jednego doładowania elektronicznej portmonetki.

5. W celu otrzymania faktury VAT za usługę doładowania RKM, Klient powinien w terminie 15 dni od momentu zakupu zgłosić się do wybranego Punktu Obsługi Klienta.

6. Z chwilą podania danych osobowych Klient wyraża zgodę na umieszczenie i przetwarzanie podanych danych osobowych w zbiorze danych osobowych. Dane są przetwarzane wyłącznie do realizacji usługi doładowania. Zgodnie z artykułem 24, ustęp 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw z 2002 roku, nr 101, pozycja 926, z późniejszymi zmianami) administratorem danych przekazanych w wyniku korzystania z serwisu Doładowanie Karty jest MZDiK, dane przetwarzane będą wyłącznie w celu realizacji usług oferowanych przez system biletowy RKM i nie będą one udostępniane innym odbiorcom. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

§3 - REALIZACJA USŁUGI PRZENIESIENIA

1. Warunkiem realizacji Usługi Przeniesienia jest pobranie środków doładowania oraz przekazanie ich na konto wskazane przez MZDiK.

2. Usługa Przeniesienia za pomocą kasownika w autobusie komunikacji miejskiej w Radomiu, w biletomacie stacjonarnym oraz w Punkcie Obsługi Klienta lub Punkcie Sprzedaży Biletów zostanie udostępniona po upływie 24 godzin od momentu zarejestrowania płatności w systemie.

§4 - PŁATNOŚCI ORAZ REKLAMACJE

1. Cena biletu określona jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatek VAT.

2. Rodzaje i ceny biletów ustala uchwałą Rada Miejska w Radomiu.

3. Klient realizuje płatność za doładowanie przy użyciu form oferowanych przez Operatora Płatności Elektronicznych.

4. MZDiK nie ponosi odpowiedzialności za realizację i bezpieczeństwo transakcji przeprowadzanych na stronie internetowej Operatora Płatności Elektronicznych. Odpowiedzialność za to ponosi Operator Płatności Elektronicznych.

5. Składanie reklamacji dotyczących usługi doładowania odbywa się bezpośrednio do Operatora Płatności Elektronicznych, zgodnie z zasadami przedstawionymi w regulaminie oferowanych przez niego usług.

6. Operator Płatności Elektronicznych nie pobiera dodatkowych opłat.

§5 - POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy Regulamin jest udostępniany za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej MZDiK: www.mzdik.pl oraz serwisu Doładowanie Karty.

2. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w momencie udostępnienia zmienionego Regulaminu za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej MZDiK: www.mzdik.pl oraz serwisu Doładowanie Karty. Usługi zamówione przed zmianą Regulaminu zostaną zrealizowane na warunkach, jakie były określone w momencie zaakceptowania ich przez Klienta.